VLAARDINGEN- De organisatie van het Varend Corso komt met De Club van 1000 voor een aantal trouwe sponsors. De Club van 1000 is een nieuwe naam voor een bestaande sponsorvorm, die de organisatie komend jaar drastisch uit hoopt te breiden. Omdat volgend jaar alweer de 20ste editie van het corso door de regio vaart, zal er nog meer ruchtbaarheid worden gegeven aan het zomerse spektakel. Het is daarom voor bedrijven die actief zijn in de regio, of in de tuinbouw in het algemeen, extra interessant om hun naam aan het corso te verbinden.
Bedrijven die zich aansluiten bij de Club van 1000 krijgen zowel online als offline aandacht via het corso. Bovendien worden zij ook vermeld op de Facebook- en Twitterpagina’s van het Varend Corso, op de website en in de corsokrant.
Het Varend Corso Westland vaart in 2017 dus voor de twintigste keer uit. De afgelopen jaren wisten steeds meer mensen de weg naar de kleurrijke en fleurige botenparade te vinden, deze zomer maar liefst 550.000.