HOEK VAN HOLLAND- Ondernemers in Hoek van Holland komen met de promotiecampagne Proef de Hoek. De campagne is gericht op de inwoners van Maassluis, Vlaardingen en Schiedam.
Het boekje wordt huis-aan huis verspreid in Hoek van Holland en uitgedeeld in de RET bussen die rijden tussen de stations van de Hoekse Lijn. De campagne is een gezamenlijke actie van de ondernemersvereniging en de strandondernemers. De kosten worden betaald uit het gemeentelijke compensatiebudget voor de vertraging van de Hoekse Lijn. Alle Hoekenezen profiteren mee.
Het tweede campagne-onderdeel is het Hoeks Openluchtfestival. In een weekend in augustus of september organiseren alle horeca- en strandondernemers een activiteit met entertainment. De details moeten nog worden uitgewerkt.
Meer weten? Kijk op www.proefdehoek.nl
FACEBOOK IS VERANDERD!
Berichten van media en bedrijven worden minder snel op uw Facebooktijdlijn getoond, tenzij u de ‘als eerste weergeven’ optie instelt. Dan blijven de berichten ten alle tijden te zien.
Maar natuurlijk kunt u de site van Webradio Torpedo ook rechtstreeks bezoeken: www.waterweg-actueel.nl